Online help:
Tato služba umožňuje našim pracovníkům rychle a bezpečně vyřešit požadavky zákazníků prostřednictvím vzdáleného přístupu na počítač klienta bez nutnosti prezenčního zásahu.
Vzdálená pomoc umožňuje sdílení plochy Vašeho počítače s pracovníkem technické podpory tak že technik uvidí vše o čem hovoříte. Zároveň Vy budete mít kontrolu nad vzdáleným zásahem a uvidíte na své ploše co technik provádí a jak probíhá řešení problému.
Pro použití vzdálené pomoci prosím použijte odkaz Online help ke stažení. Dojde tím ke stažení a spuštění aplikace nutné pro vzdálený zásah.
Aplikaci nechte spuštěnou a připravte si pro telefonát s technickou podporou vygenerované ID a Heslo.
Telefonní linka na Hotline je 541 223229.
Pro použití této služby je nutné funkční internetové připojení.
Děkujeme za použití Online help.
Aplikace pro online help ke stažení ve spustitelném (EXE)
nebo komprimovaném (ZIP) tvaru:
onlinehelp.exeonlinehelp.zip
Pro zvídavé:
- Online help je realizován aplikací TeamViewer QuickSupport
- spojení je zcela bezpečné a šifrované
- spojení probíhá na portu 80, stejně jako návštěvy webových stránek
- zavřením aplikace dojde k okamžitému ukončení vzdáleného zásahu
- když je zásah ukončen, při novém spuštění je použito nové ID a heslo
Prohlášení před spuštěním vzdálené pomoci:
Nahlášením následně generovaných, přístupových údajů (ID a hesla) pracovníkovi společnosti The Best Network Solution, uděluji souhlas, k uskutečnění servisních operací, anebo jiných činností v mém zařízení ve smyslu dohodnutých požadavků. Společnost The Best Network Solution se zavazuje, že veškeré údaje, s nimiž se v rámci vykonání požadovaných servisních či jiných operací, resp. činností seznámí, bude zpracovávat pouze za účelem vyřízení servisního zásahu a bez souhlasu zákazníka nebude tyto údaje kopírovat, ukládat apod.